Kärleken till sina barn..

SKRIVET DEN: 2010-06-23 KLOCKAN: 16:32:55
...Måste ju vara den starkaste kärleken som finns på denna jord? Jag har svårt att känna sån kärlek för någon annan. Ja, jag vet inte ens om jag kan känna kärlek för något annat bara för att min kärlek till Lily slår all kärlek jag någonsin känt. Hur ska man känna sig belåten på en annan kärlek då man redan har en sån stark känsla av den kärlek man har till sitt barn? 

Ska man ibland nöja sig med sådant som känns halvdant? Eller ska man kämpa för att få känna den bästa kärlek?
Jag är nog en sådan som vill känna det direkt. Inte jobba på det, inte nöja mig med något som inte känns 100% bra!

Nåväl nog om detta..
<

Idag har vi varit ut på promenad, som jag skrev i inlägget nedanför. Lily sov i vagnen ca 20min men nu vid kvart i fyra blev hon så trött igen så hon bara gnällde och skrek. Fick till slut henne att somna i min säng.. Hon vaknade nyss! 

Nu ska vi ta och käka något, men vad? Jag har så dålig fantasi då det gäller mat, speciellt när den ligger i frysen, då känns allt tusen gånger jobbigare. Jag är hungrig NU, och då ska maten vara klar NU.. typ! Ahh.. nu vet jag, idag blir det nudlar, det går ju fortare än fortast!

Jag har ingen aning om vad vi ska göra på midsommar än :S Känns ju inge kul att bara sitta här hemma vi två.
Nått måste vi hitta på!!
Vi hörs..

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

sv: Jo, vi bor i en hyreslägenhet. Och då fixar man ju inte det riktigt som man vill. :)

2010-06-24 @ 06:46:54
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback