Midsommar?

SKRIVET DEN: 2010-06-25 KLOCKAN: 11:36:40



Förra midsommaren så grät jag bort hela dagen typ. Just blivit dumpad med ett barn i magen och visste inte vad jag skulle göra eller vart jag skulle ta vägen. Satt inomhus i en tom liten etta i skåne som luktade skunk. Jag svor på att nästa midsommar skulle bli MYCKET BÄTTRE. Att jag skulle äta sill och potatis.. midsommar mat, ha trevligt och vara ute i solen..



Jaha då var vi där, ett år senare..
Jag tänker inte gråta bort denna dag, för jag har ju världens finaste underbaraste dotter som jag älskar mycket mer än allt annat.
Dock är jag väldigt avundsjuk på alla som har en familj att fira midsommar med, ja högtider överhuvudtaget.
Jag är avundsjuk på folk som åkter till en stuga, äter god mat, är utomhus, har en midsommarstång, eller iaf en midsommar krans, är glada och firar denna dag.
Idag firar vi inte, vi är inte ute, vi är inte med någon familj. Vi är inte glada, vi är bara vi två.
Inne i en lägenhet, ingen midsommar mat, solen lyser ute och jag vill gå UT! Men jag vill inte gå omkring som igår.. runt runt på samhället bara för att vi inte har någonstans att vara......



JÄVLA HÖGTIDER!!!!!!!!!!!
och kul att man blivit bjuden att komma någonstans..
Ibland har man bara lust att flytta till okänd ort!

Kommentarer
Anonym:

Kan du inte fara till din mamma eller pappa?? Det är ju det som är mysigt, att va med familjen

2010-06-25 @ 16:18:34
Anonym:

Nej det kunde vi inte..

2010-06-26 @ 13:11:45
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback