Nu blir det en skylt på min dörr..

SKRIVET DEN: 2010-06-16 KLOCKAN: 15:10:12
Där det står: PLINGA EJ FÖR FAN! eller nått i den stilen.. gah, blir tokig på riktigt.
Är det ingen som förstår att ett barn sover även på dagen.. och att en del barn som ex Lily inte sover bra alls på natten? Jag vill gärna ha besök, men ringa helst före så att jag vet att ni kommer och plinga INTE ifall hon sover. Är jävligt jobbigt som det är att söva henne så när hon väl sover så vill man inte att hon ska bli väckt tio minuter efter att hon somnat...

Och folk som är sjuka MÅSTE dem komma hit? Jippi vi är sjuk vi åker till Malin och Lily och smittar dem..?
Jag är less på att vara sjuk.. är förkyld i flera månader när jag väl blir förkyld och samma med Lily. Det går ALDRIG över. . Har ingen lust att vara sjuk hela sommaren heller. Så sjuka människor välkomnas EJ!
Känner att jag inte är på mitt bästa humör idag. För det första hade jag inget snus imorse när jag vaknade och det gjorde ju inte det hela bättre.. sen kommer förkylda människor hit och hostar lite. JIPPI! Tyck va ni vill om mig, att jag överreagerar, är dum i huvudet .. ja vad ni nu tycker. Men att vara ensam med ett sjukt barn och dessutom vara sjuk själv det tär så jäkulst på en. Man får inte sova när man behöver det som mest. Måste springa och kolla så att sitt barn andas stup i kvarten, kan inte gå ut, kan inte göra någonting. Och krävs det att jag ska måsta skicka ut folk eller bli förbannad så är det värt det för att få vara frisk!!!!

Kommentarer
Becca & baby:

Det är helt rätt att du blir sur! Jag var sjuk nu i helgen, jag höll på att DÖ!!!!! Och då har jag ju ändå hjälp utav Isacs pappa. Hade aldrig pallat att vara ensamstående med sjuk bebis >.<

2010-06-17 @ 19:46:11
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

Jag hatar när folk kommer oväntat. Va fan är det för jävla hyss liksom? Jag kanske ligger med maginfluensa eller precis målat hallen i underkläder, vem fan vet? Åh, jag blir med riktigt irriterad på sånt. Min svärmor är bäst på att dyka upp när fan som hahaha... :P

Och vem går hem till folk när de är sjuka? Stanna hemma och sov eller nåt! Fattar inte folk att småbarn ofta blir mer sjuka än vuxna? Nädu, jag tycker som du!

Kram

2010-06-18 @ 11:43:07
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback