Regnig söndag..

SKRIVET DEN: 2010-06-20 KLOCKAN: 13:51:26
Ja det verkar som att regnet aldrig vill sluta falla här.. På vädret ser det ut som det ska fortsätta regna några dagar till. Hoppas vi iaf kan få fint väder till midsommar! Jag kunde inte somna i natt heller. Lily somnade 24:20.. jag somnade 06:10. Lily gjorde morgon 08 och var vaken till 10:40 då vi båda sov i ca en timma. Så ungefär tre timmars sömn i natt.. det syns i mina röda ögon.. nu får man bara hoppas att man får sova i natt.. Får väl be om sömntabletter eller nått snart. Kan ligga och vrida och vända på mig i 4h sedan får jag nog och stiger upp..


Ibland är jag trött vid 21.. men det är ju inte Lily så jag kan ju inte gå och lägga mig när hon är vaken.. Och sen när hon somnat så är jag pigg igen (eller övertrött som en del kallar det)..


Vet inte vad vi ska hitta på idag? Kanske ut och gå i regnet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback