Strålande sol.

SKRIVET DEN: 2010-06-02 KLOCKAN: 12:03:05
Är jätte fint väder ute så snart ska vi ut på en promenad med Sara som nu äntligen gått på mammaledigt, eller "havandeskapsledigt". Nu är det INTE länge kvar tills hennes bebis kommer :)

Blev väckt av vaktmästaren imorse.. Inge kul uppvaknande då någon öppnar ens sovrumsdörr och säger : - ojfan.


Måste dem komma så tidigt på morgonen då man har barn. Hade fått ett brev där det stod att dem skulle komma mellan den 1-4 juni mellan 07-16. Kunde dem inte komma efter 12 då?
Nåväl nu ska jag göra mig och lilla stumpan klar. som förresten sitter helt själv i soffan och käkar på en majskrok.

Kommentarer
Fotograf Viktoria:

Tack så mycket, vad kul att det syns skillnad :)

Längtar efter att få fota på allvar, försöker hitta något bröllop att ta mig an men tyvärr är det för få i min vänkrets som ska gifta sig :P

Är verkligen supersugen på att fota hela tiden, men dock så tar skolarbetet upp lite tid, men snart är det över!! :D

2010-06-02 @ 17:54:27
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Fotograf Viktoria:

Jo jag får göra det, men dock någon annan stans än i annonsxet, det är svinigt dyrt att annonsera där, så det får jag vänta med :) Men anslag går ju att sätta upp, och sprida på internet, får hoppas att någon nappar i alla fall :) Annars får jag anlita någon med bröllopskläder att stå "modell" bara för att visa att man kan. Men det ska nog lösa sig :)

2010-06-02 @ 18:28:54
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Fotograf Viktoria:

Jo precis, någon borde ju reagera, eller om de har någon bekant som ska gifta sig.

Ja jag är väldigt nöjd, det är ju ingen höjdarkamera men helt klart tillräcklig för tillfället, det är en canon eos 40D. Men ska börja spara till en lite mer rejäl så att jag verkligen kan få till bilderna som jag vill, dock så är den jag spanat efter rätt så dyr så det blir en långt sparande, kanske kan sälja lite gamla grejer :) haha, men det är alltid mycket som man vill ha.

Skulle vara trevligt att ha ett "normalt" jobb okcså så att man kan spara ihop lite snabbare. Men får väl se, beror ju på Theodor också om vi ska ha honom på dagis, men det måste vi nog.

Det har ju varit jätte skönt att vara hemma med honom den första tiden, de behöver ju det men samtidigt så skulle det vara skönt med lite egentid om dagarna. Han behöver ju inte vara på dagis hela dagarna :) Från det ena ämnet till det andra. haha

2010-06-02 @ 19:06:55
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback