Bilder

SKRIVET DEN: 2010-03-10 KLOCKAN: 01:11:46



Kommentarer
Nicole:

Sv: Vi hade ca 60 gäster på dopet. Hade beställt 2 tårtor som var för 25 pers så 50 tillsammans. Det blev en hel tårta över. Vi hade också småkakor, vetelängder för 50 pers och 2 kladdkakor. En hel kladdkaka blev över och en vetelängd också ungefär. Man köper alltid för mycket! :P Men hellre lite för mkt än för lite. Sen hade vi en hel godiskål som däremot tog slut snabbt ;)

Alla äter ju inte tårta och har man massa annat så tar man inte så stor bit som de räknar per person heller.



Ja man sover helt klart mycket bättre i vars en säng, Nellie vill också ligga tätt intill annars och jag kan inte röra ett finger så det är bara jobbigt. Får hoppas jag orkar kämpa lite mer inatt också men det går bättre och bättre tycker jag! :)

Jag har testat att låta Nellie ligga under Julias sängmobil som spelar musik och rör sig men hon tröttnar så snabbt om hon inte kan ta på dem så jag har en här hemma som inte låter men hon kan ta i mobilen. :)

Hade varit en dröm att få sova en hel natt. Undrar hur det känns, minns liksom inte hur det var :P haha :D

Sov så gott!

2010-03-10 @ 22:12:56
URL: http://livinginthepresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback