Bokrea.

SKRIVET DEN: 2010-03-03 KLOCKAN: 20:29:17

Dagens babyfit:



Body (fått av Annika, Pär och Helmer) och byxor från hm.


Idag steg vi upp kl 14.. haha. Men Lily sovde så bra mellan 20:00 - 01 sedan fick hon mat och somna om strax efter kl 02. Vaknde 7 och var vaken till 9.. sen somna vi båda och sov till 12.. var vaken 40min och sov sen igen till 14. SKÖNT!

Sen kom min mor hit.. hon hade beställt Helo-kitty kläder till Lily.




Sen blev det diskning och lite städning för mig.. samt tvätt.. denna eviga tvätt..
Vid 18 kom en socialsekreterare hit för att jag skulle skriva på faderskaps papprena. Efter det for jag och Lily till konsum och har just kommit hem. På konsum hade dem bokrea så handlade tre barnböcker till Lily.
och två blaskor till mig med skvaller ;)





Snart börjar GREYS !!! :) Då blir mamma malin lycklig.

Kram!

Kommentarer
Caroline - Mamma till Julia:

hello kitty :p hihi söööött

2010-03-06 @ 22:39:59
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback