Det finns puckon också finns det större puckon!

SKRIVET DEN: 2010-03-17 KLOCKAN: 03:20:57
Ibland vill man nästan kräkas över hur personer kan behandla andra.
Man blir så arg bara man tänker på det. Och hur kan man betee sig som en liten snorunge när man borde vara så vuxen att man ska kunna ta hand om sitt eget barn. Vissa mognar nog aldrig och vet inte vart gränserna går. Att trycka ner en människa är ingen lösning. Har man barn ska man kunna lösa saker på ett moget sätt. Och ett barn har rätt till båda sina föräldrar! Speciellt då båda föräldrar vill vara där och älskar sitt barn. Man kan inte försöka knuffa ut den ena föräldern bara för att man själv inte kommer överens med varandra, tänk på barnet för tusan.
Hur blir det sen när det tar slut med den nya partnern? ska barnets " låtsas pappa" (som själv bara är barnet) med familj försvinna för alltid då? För det kommer ju knappast bli så att den personen kommer att hälsa på i framtiden. TÄNK INNAN DU HANDLAR!

Men för att kunna tänka måste man ju ha lite hjärna!

Kommentarer
Silje:

Jag tror jag vet vilken människa det är du menar och då har jag bara en sak att säga, har denna människa någonsin uppfört sig moget??? Det kan inte jag tycka, men jag hoppas att hon bättrar sig både för sin skull, sitt barns och andra närstående. Förresten vilka fina bilder från dopet :)

2010-03-17 @ 06:27:09
Malin & Lily:

Ja silje, det hoppas jag också! Men som det är nu verkar det ju bara gå utför.

Ja man tackar! Kommer fler bilder sen :)

Kram

2010-03-17 @ 16:19:56
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Mamma:

Håller fullständigt med er.. de är ju som hon lärt av sina föräldrar...Tråkigt nog:(

2010-03-17 @ 18:04:41
sara:

Jag vet nog också vem du syftar på och jag måste säga att jag hört ett och annat om denna person, och av personer jag trodde var hennes vänner.. och det låter inte bra hur hon håller på.. hon måste ju börja tänka på sin son. hon är självisk!!!

2010-03-18 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback