En dag hos mormor..

SKRIVET DEN: 2010-03-03 KLOCKAN: 00:54:01
Idag kom mormor hit (min mamma alltså) vid 12 tiden. Vi följde med henne hem till dem. Väl där fikade vi lite mjukbröd och kaffe. Sedan hjälpte jag min mor att färga håret..Till middag fick vi kött och pommes, det var gott! Strax efter 19 skjutsade hon hem oss igen. Väl hemma såg jag den nya dejting serien på femman. Tyckte den var ganska finurlig dock synd att vi människor är så jäkla ytliga. Ena tjejen hånglade till och med med killen och kände kemi, sen när hon fick se hur han såg ut så började hon grina och ville inte träffa honom mer.. så taskigt.
Nåväl det är livet vi lever.



Imorgon börjar min absoluta favorit serie om.. Grey´s Anatomi.. guuud vad jag har längtat. Så nu vet ni vad jag kommer göra varje onsdag kväll kl 21. Imorgon fyller också en gammal klasskompis år så får väl gratta henne här: GRATTIS ANNA! hennes födesledag kommer man alltid ihåg.. 3/3.



Ikväll har jag vikt nästan all tvätt.. 4 maskiner. Har ändå full tvättkorg. Blir så när man har en liten söt flicka som kräks hela tiden, idag är det dock bättre än igår (har inte ändrat på något med hennes mat). Ville inte ge henne mindre för hon behöver verkligen det hon får. hon äter 140ml och har gjort det i två veckor nu.. och hon har den minsta nappen med det minsta hålet. Hon hade nog bara en sån dag igår får vi hoppas. Hon kräks fortfarande men inte alls lika mycket som hon gjorde igår. Igår kom det fontäner..



Imorgon ska jag städa hela långa dagen, sen ska jag nog ut med barnvagnen om det inte är snöoväder fortfarande. Måste handla lite..Nästa fredag så drar jag, mor och Lily till Luleå (16mil) och hämtar min bror och hans tjej på flygplatsen. Dem kommer ändå från stockholm för att vara här på Lilys dop. tycker jag är heeelt fantastiskt snällt. Dem kan bara stanna över helgen vilket dock inte är lika fantastiskt.. =(



Idag kom dopklänningen också. Den är jätte fin precis som på bilderna jag la upp innan.


Lily-liten sitter & Tacosallade igår.

Nu har Lily just ätit och somnat.. ska väl strax göra detsamma, men glo lite tv först.. klockan är ju bara 01:00 (haha)

Kram på er

Kommentarer
Caroline - Mamma till Julia:

haha jag tyckte också att den dejtingsaken va ball :p ja men tydligen så hade hon ångrat sig efteråt.. men dom va ändå bara vänner idag.. ja tyvär e världen mkt ytlig :p

2010-03-03 @ 01:05:19
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Anna:

Åhh va söt du är Malin! Tack så mycket! :)



Skit söta bilder!!! :)

Gullunge ..



Kram

2010-03-04 @ 10:33:12
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback