En snöfallande fredag

SKRIVET DEN: 2010-03-19 KLOCKAN: 18:12:56
Var just ute med Lily i vagnen. Vi drog på konsum och handlade lite. Var tvungen köpa mat till henne, och parfymfritt tvätt & sköljmedel. Fyndade en till barnbok till henne också, dem hade tydligen halva reapriset på böckerna nu.
Ute blåser och snöar det. Urs känns som det aldrig kommer att bli sommar... :( Får hoppas på superväder i påsk! För då hade jag och Lily tänkt vara hos mormor och bara vara ute hela dagarna. Hade iaf varit super skönt.

Nu har jag just gett Lilybus mat, och nu försöker jag få henne att somna i babygymmet som jag lagt på divanen i soffan. Men just då hon höll på att somna in så tappade hon såklart nappen, och vaknade pigg. Hm, lustigt det där med barn, dem kan tvärvända på en sekund. Så nu ligger hon och skrattar och busar.
Hon sov iof 25min när vi var ute, men hon behöver mer, annars blir hon så gnällig hela dagen.
Lily är så söt, för hon kan inte sova utan att snutta på en filt.




Morfar, tessan, kasper & jonte är i stockholm denna helg.
Och imorgon skulle tydligen mormor & kjell på hockey i skeå. Vad ska vi göra då???


Ikväll ska iaf sofi komma hit, eller snart faktiskt, så ska vi laga lite mat!:)

Ha en fin fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback