En torsdag med lite sömn.

SKRIVET DEN: 2010-03-18 KLOCKAN: 16:49:55

tjaaaa!







Somnade först tidigt imorse, precis som jag "förutspått".. Så när Lily vaknade nästan tre timmar efter jag lagt mig så var man en aning död. Nåväl var bara att göra sig klar. Mata Lily, klä mig själv och sedan henne å iväg till sjukan. Hos doktorn gick allt bra. Han konstaterade att det inte kunde vara nått med tarmarna osv, att hon spyr mycket för då skulle hon ha rasat i vikt. Tog däremot upp det med att hon gör nr2 bara 2-3 ggr i veckan och det tyckte han var alldeles för lite så vi fick fara på apoteket och köpa laktulos.




När vi kom hem igen så blev att det vika lite tvätt och sedan ta en tupplur som varade ungefär 1,5h.
Sedan ville Lily ha mat igen så då prövade vi den där laktulosen.
Men eftersom hon kräks så mycket så tror jag att allt kom upp lika fort.. men vi får väl ge det en vecka elle två och se om vi ser någon skillnad.



adjöken adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback