God morgon..

SKRIVET DEN: 2010-03-29 KLOCKAN: 11:36:55
Somnade jätte sent igår, eller klockan var väl 04. och vaknade 8:40 första gången, somnade om och steg upp 09:50. Klockan ett kommer Sofi hit, hon ska skjutsa mig så jag för göra ett ärende, måste säga att jag blir gode irriterad för det funkar aldrig som det ska göra, och jag får ALDRIG mina pengar då jag ska ha dem. Har dessutom ringt försäkringskassan och varje månad säger dem; - pengarna börjar komma nästa månad. Och det har dem sagt nu sen i januari.. men inte ett öre från dem än! Så jag kan aldrig betala min hyra i tid eller nått. Sånna här gånger längtar man verkligen efter att få jobba igen, då vet man då hur mycket pengar, och när man ska få dem och att man alltid kan betala sina räkningar i tid. Vet inte hur många timmar varje dag jag får stå i telefonkö.


hehe, lekte lite med skallerringen...

Efter det "lilla" ärendet ska vi fara och hälsa på Markus & Britta, men marcus tror jag jobbar!
Sofis kusin britta är ju tillsammans med min morbror Markus.. så på den vägen så känner vi dem båda.

Ska väl ta och göra mig klar strax.. Känner mig seg idag. Just nu ligger Lily här på soffan bredvid mig och busar. På tv är det nå program om hypokondiker som tror att dem ska bli sjuka av allt. jobbigt.

Ne.. vi får höras senare idag.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback