Godmorgon?!

SKRIVET DEN: 2010-03-17 KLOCKAN: 16:31:58
Igår kväll kom Sara Edlund hit vid kvart i sju. Med sig hade hon gofika så vi satt och surrade, såg tv och fikade. Riktigt trevligt. Lily somnade vid nio och sov riktigt hårt. Fick väcka henne vid två och ge henne mat, byta blöjan och sätta på pyjamasen. Sen var hon vaken en liten stund innan hon somnade om. Själv somnade jag vid 04-tiden. 08:30 vaknade Lily och var hungrig igen. Gav henne mat och sen försökte jag att sova henne igen. Jag vet inte om hon somnade om, men det gjorde jag i ca 30min då jag vaknade av att Lily skrek. Tog henne till min säng och försökte söva henne igen. Tror jag slumrade till igen men det blev bara någon minut. Lily ville inte sova mera. Lily hade gjort nr2 i blöjan så det var bara att stiga upp och byta den. Efter det var hon glad en stund och vid 13 ville hon ha mat igen. Fint väder som bara den ute, men jag var trött. Så vi gick och la oss igen och Lily somnade i sin säng igen.






Jag gjorde detsamma och sov till bara för en stund sen.. jises.
Missade ju fin vädret, men.. det kanske kommer tillbaka någon annan dag får jag hoppas.
Nu är bara problemet att man vänt dygnet helt fel. Och imorgon ska Lily på sjukan tidigt på morgonen.. huva kommer bli trögt att stiga upp, om jag alls kommer hinna sova nått innan.

Nu har Lily återigen ätit.. så nu är det väl bara att klä på oss och försöka äta nått?
Dock är jag sugen på nå gomat, så man kanske beställer nå kött från afro? Hade varit gott iaf.




Hade inget vettigt att skriva annars, så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback