Jag har insomningsproblem...

SKRIVET DEN: 2010-03-07 KLOCKAN: 14:58:45
Lilybus idag:




Hmm.. Lily somnade vid 22 igår kväll, vaknade strax efter ett då jag gav henne mat och böt hennes blöja, sedan somnade hon om. Jag var inte ett dugg trött.. satt på tradera och la bud tills 02:20 sedan försökte jag somna igen.. Men nee.. det gick inte. Låg klar vaken i sängen till 05:nått och sedan lyckades jag somna.
Halv 8 vaknade Lily och var hungrig igen. Gav henne mat, torkade spya och sedan somna hon om 09:30. Jag strax efter. Kl 10:30 vaknar jag av att Lily gnyr, är konstig och grinig. Plockar upp henne och lägger hon brevid mig i sängen.. men hon fortsätter gny och sedan gråta. Visste som int vad jag skulle göra. Tog iaf fram en ny blöja och tänkte byta men då jag tog av den hon hade märkte jag att hon hade stenhårt bajs som hon inte fick ut. Stackars lilla gumman.. Fick massera magen och ta massa papper och försöka hjälpa henne. Till slut gick det..
Gud vad jag tycker synd om henne somska måsta vara så hård i magen..jäkla ersättning.
Måste köpa messmör och olja och se om det blir bättre.

Någon som har nått annat tips för hårda magar?





Vi får höras senare.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback