Om gårdagen!

SKRIVET DEN: 2010-03-24 KLOCKAN: 16:02:26
Tja!
Härligt väder ute idag också!
Igår var vi ute med vagnen en timma. Först på Ica, sen på Ok och pumpa ett däck som inte hade nå luft kvar. Fick dock inte upp ventilen till däcket så en gubbe som jobbar på Ok fick hjälpa mig. Efter att det var fyllt med luft så visste jag inte riktigt vad vi skulle göra, så ringde sofi och hon skulle komma upp till arvidsjaur för att underhålla oss :) Jag och Lily gick till konsum för att fördriva tiden tills hon var här. Hittade en till bok på bokrean åt henne som handlade om feér. Köpte ett storpack blöjor också. Sedan bar det av till sofis svärföräldrar och därifrån gick vi tre till Greya. Hennes mamma kom också dit, så vi käkade tillsammans.  Sedan gick vi hem till mig & Lily, såg lite tv, snackade osv. Tessan kom också hit och lämnade paket. Hon fick en doppresent till som inte hade kommit föräns nu. Ett jätte fint påslakan och örngott som det var inbroderat hennes namn och födelsedatum i.
Sedan fick hon en bok och jag fick en tröja, av broder och hans tjej.. varför vi fick det vet jag inte! :P


Några foton på Lily som jag tog idag, hon kräktes naturligtvis direkt jag tog fram kameran.. fniss:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback