Trött på bloggen..

SKRIVET DEN: 2010-03-26 KLOCKAN: 01:36:26
Haha som ni kanske ser har jag försökt fixa & trixa med bloggen, men nä urs. Man blir så less. Hatar dessa Html-koder och grejer som ska placeras på vissa ställen för att få det rätt. Så nu får detta bli min provisoriska lösning tills jag kommer på hur jag vill att den ska se ut! Man kanske borde gå och lägga sig, är ju en dag imorgon också.
Lily har bajsat hela två ggr. Kanske en tredje nu, får jag väl reda på alldeles strax!
Natti

Kommentarer
Anna-Maria:

Hejsan..

Trevligt att du gillade min blogg, klart du får länka om du vill..



Elwin är 9 veckor gammal.. =) 10 på måndag, tiderna bara springer i väg..



Ha en trevlig helg..

2010-03-26 @ 08:21:22
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Lina - Mamma till ängeln Emilia och Bönan i magen:

Hej hej!

Visst, det får du absolut göra! :)

Söt tjej du har då!

Kram Lina

2010-03-26 @ 11:03:17
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback