Mammas lilla gullefjun.

SKRIVET DEN: 2010-03-21 KLOCKAN: 22:10:36





Lite roligt hur man förändras då man skaffar barn, eller hur en del förändras. Kan ju bara tala för mig själv i den frågan, men när man tittar tillbaka på gamla blogginlägg och annat på internet så stod man själv i centrum hela tiden. Nu har man bytt ut det mot sitt barn istället. Kanske är det så att livet slutar att kretsa runt en själv och byter istället riktning mot det man skapat när man fått ett eget barn. Lite roligt när man läser en del bloggar då dem lägger ut tusentals bilder på sig själv (gjorde säkert jag också en gång i tiden) men nu lägger jag istället hela innehållet på min dotter. Det är ganska fantastiskt hur man kan älska någon så mycket så snabbt. Så mycket ibland att det gör ont.

Sitter och drömmer lite om saker jag vill köpa till Lilys rum..



Well.. man får fortsätta drömma tills man får börja jobba igen! Men som tur är så är det ju inte saker som Lily bryr sig om. Hon är ju glad bara hon får mat, uppmärksamhet och en ren blöja!
Har sett blåsningen just.. Var inge roligt avsnitt idag. Dessutom är det typ 6:te söndagen jag missar the city & the hills =( Faaan.. Undra om man kan ladda ner det någonstans?

Snart ska jag se dessa två filmerna:



Godnatt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback