5 månader

SKRIVET DEN: 2010-05-09 KLOCKAN: 15:10:43
Idag blir min lilla prinsessa fem månader gammal! Jag gillar inte alls att tiden går så fort som den gör! :(
Nu är det bara 7 månader tills hon måste börja på dagis och jag försöka hitta mig ett jobb.. Känns inte alls bra. OM jag fick bestämma skulle vi vara med varandra jämt. Men jag vet ju att dagis också är utvecklande och bra för barnet. Men det känns ju i mammahjärtat att måsta lämna bort sitt barn som man varit med i princip varje dag sen hon föddes!


Idag åt min lilla gumma potatis och morot till lunch, samt då 140ml ersättning efter det. Hon är ett stort matvrak min lilla tös. Men det ska man väl vara glad över. Värre då dem inte vill äta. Lily har aldrig haft problem med att inte vilja äta. Men det kanske kommer..

Hon har börjat äta lite gröt också, det älskar hon! Börjar gråta när hon inte får mer, men jag vågar ju inte ge henne jätte mycket eftersom hennes mage inte riktigt är van.

Det finns ingen jag älskar så mycket som Lily. Jag kommer göra allt allt allt för henne!

Kommentarer
Kajsa:

Jag gillar inte heller att tiden går så fort. Men då får man tänka att det bästa utav allt är ju att det är bara du och ingen annan som kommer vara Lily,s mamma, du kommer att vara hennes höjdpunkt de 18 kommande åren! =)

2010-05-09 @ 23:42:16
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/
Johanna - mamma till Leia:

ja, tiden går för fort! jag vill inte börja plugga/jobba. mycket mysigare att få vara hemma med sin lilla! :)

2010-05-10 @ 13:48:53
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback