Färgar håret..

SKRIVET DEN: 2010-05-08 KLOCKAN: 19:15:46
ÄNTLIGEN får jag tid att färga mitt hår.. sitter nu med färgen i.. ska strax skölja ut det. Nu blir det mörkt igen. Härligt. Som jag längtat efter att sätta lite färg i mitt slitna hår!

Lily somnade inte föräns kl 15:30 i vagnen. Snacka om grinig bebis jag har nu för tiden. Men som många andra tror, tror jag också att det är tänder på g. Både jag och Lilys pappa hade tänder vid 6månader så Lily kanske följer våra fotspår. Dessutom tuggar hon på fingrarna, nappen, flaskan osv hela tiden. Men ingen feber tack och lov. Hoppas vi slipper det. Man vill ju inte måsta proppa i dem en massa alvedon när dem är så små. Nej det får helst vänta!

Nu.. ska jag se hur detta hår blir. Kommer med störst sannolikhet ha en massa svarta fläckar i pannan några dagar. Haha! Men hellre det än vita fjun överallt.. jäkla fjun.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback