God förmiddag!

SKRIVET DEN: 2010-05-22 KLOCKAN: 11:05:46
Lily sov ändå till 09:30 från 23. Men jag är lika trött för det. Dock somnade jag inte förens 01:30 ungefär.
Nu sitter hon i en gåstol som vi har fått låna ett tag tills vi hittar oss en egen. Det är så mycket jag skulle vilja köpa till Lily. En ny stor vit spjälsäng, en gåstol, en matstol med bord.

Har ju en jag fått av pappa m familj, men den är nerritad och inget bord till. Kan ju vara bra att ha två stycken.. man kan ju ha en på ballkongen i sommar :) Får bli Ikea någon gång framöver.. stolen + bord kostar ju bara 150spänn.
Plus att min skötbädd har gått sönder så behöver en ny sådan också... :S Så nu ligger hon bara på den utan luft i men hon rullar ju runt hela tiden.. och skötbädden glider iväg.

Nu tänkte jag att vi skulle fara på konsum och köpa lite plommon så Lily får sin gröt kl 13.
Sen har jag ingen aning om vad som händer i helgen? Bara det lilla lugna som vanligt kanske.
När jag var liten!





Kommentarer
Kajsa:

Jag behöver också till ikea för Mio behöver också ha ett bord till sin matstol och en skötdyna till skötbordet på hans rum. Sen finns det ju massa annat man skulle vilja handla där också. Synd att ingen av oss 2 har körkort annars kunde vi ha farit dit över dan tillsammans. Hoppas att ni får en bra helg. Kram

2010-05-22 @ 13:04:05
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback