God kväll..

SKRIVET DEN: 2010-05-10 KLOCKAN: 20:29:07
Då var det kväll igen.. Dagen har spenderats inomhus med Lilybus!;) Idag har hon käkat potatis och plommonpuré samt palsternacka. Och en massa ersättning på det! Ett stort kalas i blöjan har vi också hunnit med. Nu är min dator också inlämnad, så datalös i kanske en månad nu.. surt! Imorgon blir det att fara på en mammaträff, även denna gång på idrottsgatan, undrar om inte dem flesta i vår mammagrupp bor där borta!

Idag har Lily bara sovit 1h på hela dagen sammanlagt.. Sovvägran är inge kul för mamsen.
Själv har jag just ätit rester.. ikväll hoppas jag få ta en dusch.. vet inte hur många intorkade spyfläckar jag har på mig nu. haha! Men jag njuter av varenda fläck.. snart är Lily stor och då blir det inte många spyfläckar man går runt med.. 

Ne snart börjar det nått bra på tv tror jag. .

Bjuder på några glada Lily bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback