God morgon!

SKRIVET DEN: 2010-05-26 KLOCKAN: 11:04:18
Fick sovmorgon till klockan 10 även idag. Vilken lyx det känns som när Lily sover så länge och hela natten dessutom :) Hon somnade kring 23:30 igår..
Lily har just ätit och fått en ren blöja och rena kläder. Igår hade hon värsta kräkkalaset här hemma. På samma ställe på golvet kräktes hon 6 ggr. Varje gång jag bar henne och vi passerade ett visst ställe i mitt tv-rum så kräktes hon där.. ?! Sen fick ju jag en massa på mig också.. Jag hoppas verkligen att dem där kräkningarna slutar snart. Lily har aldrig haft på sig samma kläder en hel dag.. nej inte en halv dag heller. Man kan ju aldrig klä henne i nått fint för 1-2 h senare så måste man ju ändå ta av henne det.
Just nu sitter Lily i gåstolen och glor på någon barnserie på nickelodion jr. Hon såg samma prog. igår morse. Hon är helt inne i tv:n? Om jag ställer mig framför henne så går hon åt sidan eller tittar upp ovanför mig för att se tv:n.. haha..

Kommentarer
sarah:

Haha, mammas flicka ser jag med en snusdosa i hand ;)

2010-05-26 @ 12:35:07
URL: http://sarahholmqwist.blogg.se/
Fotograf Viktoria:

Ja det blev verkligen stor skillnad, förstå vad så lite kan göra :) Eller lite och lite....

Skönt med sovmorgon, det har då Theodor slutat med nu för tiden, tidigare kunde han sova till 10 ocksp men nu vaknar han senast 8 varje morgon, oftast mellan 7 och halv 8..men men man vänjer sig :)

2010-05-26 @ 12:45:59
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Kajsa:

Då ska jag kika där! vart på blocket såg du att dom fanns? Kram

2010-05-26 @ 20:57:14
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback