Helvetes natten.

SKRIVET DEN: 2010-05-27 KLOCKAN: 10:59:16
Lily har sovit så himla bra, aldrig vaknat på nätterna dem tre senaste månaderna, men i natt då jäklar blev det bakslag. Jag hade inte hunnit somna och klockan var strax efter klockan 02 då Lily började skrika.. Jag fick gå och bära henne, vagga, vyssa .. ja allt möjligt ibland blev hon tyst men bara efter en stund började hon skrika igen.. Jag hann bli lite orolig över vad det kunde vara som gjorde att hon skrek så mycket. jag bytte hennes blöja och då kissade hon på mig & på min badrums matta.. typiskt. gav henne mat och då blev hon nöjd en stund.. sen fortsatte det hela tills ca 05 då hon somnade om. Vaknade gjorde hon klockan 09:20. Jag är helt död idag.. Är ju van att få sova iaf 7 timmar..

Kommentarer
Kajsa:

Inge kul när det är så. Mio är ju alltid vaken minst 4-5 ggr per natt fast utan skrik, men man blir ju trött iaf av att vakna så många ggr och det tar ju en stund att få han att somna om. Men inatt så var han så snäll och sov bra till 4 imorse =) + att efter vi varit uppe mellan 7-8 o skickat iväg Vilma till skolan så somnade han om till 10. Gärna fler gånger tack!



Lily kanske har ont i munnen om det är tänder som spökar? då kan dom vakna ofta om dom har ont. Hoppas att hon sover bättre i natt.

Kram

2010-05-27 @ 13:21:03
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/
Louise Andersson:

Stackare... Såna nätter är inge roliga alls...

Du är tapper och gör ett fantastiskt jobb!

Heja dig!

2010-05-27 @ 14:36:45
URL: http://viifemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback