Hemma igen.

SKRIVET DEN: 2010-05-22 KLOCKAN: 12:22:59
Har just varit på konsum och handlat plommonpure samt äppelgröt från 6månader som jag tänkte börja ge Lily i juni.

6månader.. ett halv år.. sjukt. Känns inte som att det var ett halvt år sedan snart som Lilyplutt föddes.. jises.
Nåväl nu ska jag käka en risifrutti och en passionsfrukt till frukost.. Lily sover i sin bag på balkongen. Hon sover så mycket bättre ute än inne. Tur man har balkong! Stavas det med ett l eller 2? nåväl..  När lily käkat tror jag att vi ska ut och gå igen, kanske kika förbi mormor på jobbet och sedan gamlingarna på mitt gamla jobb :)
Här kommer lite foton som jag tog med mobilen på kort från då jag var liten. (lite dålig skärpa) Men visst kan man se lite likhet mellan mig och lily?! :)
Jag 10månader & min kusin Annika. ca 8 månader.
mamma & jag
pappa och jag
jag käkar.
Pappa och jag
Jag
min äldsta lillebror Daniel
Lillebror nr 2 Anton.
Jag fyller 2år.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback