Regn i backen.

SKRIVET DEN: 2010-05-25 KLOCKAN: 18:22:49
Idag vaknade jag först klockan tio av att Lily tjollrade på i sängen. Trodde att klockan var kanske 08 men där fick jag! Var bara att ge Lily mat och hoppa i kläderna.. gör oss i ordning och gå till mammaträffen som började klockan 11:30 hemma hos Kajsa. På vägen dit var det uppehåll men endast 6 grader. Blev där ganska länge, så kl 16-nått så började jag gå hem och då hade det regnat i säkert tre timmar..
Gick in på konsum och handlade gröt, nappar och lite annat som behövdes och gick sedan hem. Då jag var utanför huset så ser jag en råtta på trappan.. Blev lite halv chockad eftersom den var lika stor som en kaninunge.. Men efter en närmare titt så ser jag att den inte är riktigt *puh* Inte för att jag är rädd för råttor då jag själv haft dem som husdjur, men den där såg lite läskig ut.. :P Tur den inte var riktig! När jag kom hem blev det att diska efter gårdagen och städa bort lite. Lily har just ätit och somnat i babygymmet.
Nu ska jag börja laga lite mat.. WHAAAT? är klockan halv sju?? oj.. sen middag, gud vad tiden går fort.. :S
Vi hörs!

Kommentarer
Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

Jag hade hellre, med facit i hand, önskat att han fått det när han va lite äldre med tanke på hur sjuk han blev. Men nu verkar det vara på bättringsvägen iaf! Tack :)

Kram

2010-05-25 @ 18:52:42
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Becca & baby:

Haha sen middag, ibland äter jag och Micke lunch vid den tiden >.<

2010-05-26 @ 11:27:51
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback