Städdag!

SKRIVET DEN: 2010-05-31 KLOCKAN: 13:58:10
Hej och hå! Igår var det morsdag, min första morsdag till och med.. Planen var ju att Lily skulle säga mamma för första gången igår.. men det ville hon inte :) haha! Annars var dagen lugn. Var hos mamma eftersom vi sov över där från lördagen. På eftermiddagen for vi och hälsade på sofie & micke i abborr där det bjöds på morsdagstårta ;)

Dem hade också införskaffat sig en badtunna.. En sån vill jag också ha den dagen jag bor i hus.. om det nu kommer någon sådan dag!
Idag har jag börjat att städa lite smått.. Ska dammsuga och skura senare ikväll.. Bäst att göra allt annat innan för annars hinner det bli damm överallt iaf! Mamma skulle komma upp sen och då ska vi ut och handla.. Tänkte baka nått hade jag tänkt. Imorgon har vi mammagrupp igen och denna gången ska vi vara här.. hur nu det ska gå. haha.
I värsta fall får vi väll sitta och fika i tv-rummet och på golvet. Går ju att sitta i köket men det blir så trångt och alla bebisar ryms inte på golvet där.. :S
Nu ska jag kolla om pengarna från försäkringskassan kommit så man kan betala hyran.. dem lovade att dem skulle komma innan den 30:onde.. gjorde dem det? -nä. Men man hade nästan inte förväntat sig annat. Vet ingen som har något positivt att säga om försäkringskassan faktiskt.
Har en massa bilder på telefonen från helgen.. men telefonen är glapp så är jätte svårt att föra över dem till datorn. Lily har somnat på golvet. Gjorde en myshörna på mattan framför soffan med täcken och kuddar :)
Ne.. vi får höras senare.
Och btw.. min älskade Stina har flyttat till arvidsjaur igen :) Vet ni hur superglad jag är över det.?
-superduper!

Kommentarer
Kajsa:

Det kommer gå fint imorn på mammaträffen. Vi hittar oss plats att sitta på ska du se. Även om vi måste sitta på golvet. Där sitter vi ju nästan alltid ändå med barnen. Ses imorn! Kram

2010-05-31 @ 15:07:45
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/
Sofie:

Jätte kul ni hälsade på =)

Är så kul se Lily växa och utvecklas...vilken glad tjej hon är, och så lik dej hon är när du var liten

Tror aldrig jag sett en sån glad bebis som Lily är

Du måste vara stolt över henne

Kom gärna fler gånger och hälsa på

Kram Sofie

2010-06-02 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback