Tacos och film!

SKRIVET DEN: 2010-05-03 KLOCKAN: 03:30:20
I eftermiddag landade Lilyliten och jag här hemma i lägenheten. Lily sov så gott så tog upp henne från bilbarnstolen försökte få av henne så mycket kläder som möjligt utan att väcka henne och sedan la jag henne i spjälsängen. Sedan var det bara att börja packa upp väskorna, starta en diskmaskin, diska, och plocka bort lite skrot. Mitt i allt det vaknade Lily men somnade om igen efter 10min. Så jag hann faktiskt göra ganska mycket..
Sen vid 19 kom pappa hit med en matstol som jag skulle låna till Lily och strax efter det så kom Andreas & Anna hit. Dem hade köpt med sig tacos ingredienser så vi började hacka och steka.. Lily fick käka lite potatis och vi satt och åt tacos :) Efter den goda maten såg vi lite tv och sen en film.. efter filmen blev det Johan glans. Lily somnade mitt i filmen någon gång vid ett tiden. Och helt plötsligt var klockan tre.. och ja nu är den snart halv fyra! Hur ska man orka upp på bvc på tisdag? Ska vara där kl 09:00.. Får alltid tider tidigt på morgonen.. :S
Imorgon har jag inga särskilda planer. Får jag välja så sover jag gärna jätte länge.. Men nu är det ju inte så att man får välja precis. Önskar att jag kunde somna kl 22 då skulle man ju inte vara trött alls då Lily vaknade. Får jag sova 6-7 h nu känns det som att jag fått sova jätte länge. . Men 2-4h då är jag död hela dagen!

Mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback