Tjaa!

SKRIVET DEN: 2010-05-03 KLOCKAN: 21:19:32
Gud så trött jag varit hela dagen.. men så går det då man inte somnar i tid..
Blev en prommis för jag och Lily idag.. 2timmar var vi ute och spatserade. Fast vi var in på konsum, varuhuset och dollars också. Lily sov nästan hela tiden :)
Blev lite handling också..
Köpte sju små handdukar eftersom jag gärna inte tvättar dem som det kommer en massa bajs på.. dem slänger jag hellre..
Lily fick bitnycklar, skedar, en blinkande badanka, en body, två haklappar, en babyfilt och sånna mockasiner.
Tänkte försöka hinna färga håret ikväll.. får väl se hur det går.. en massa sockar eftersom den ena sockan alltid lyckas försvinna.. sen var jag tvungen köpa ett ljus som luktade så jädrans gott.. tog "mamma" eftersom det var väl det enda som passade här hemma.. farmor eller morfar kanske inte passar lika bra ;P

Såhär "långt" gick vi idag (den blåa linjen)


dumma snö..


Nu braka det till i Lilys blöja igen så nu måste vi gå och byta..
Imorgon är det bvc, mammagrupp och sen till Sara.. :P En fullspäckad dag!!

Hörs..

Kommentarer
Malin & Elise:

Blir det inte dyrt i längden att kasta handdukarna som det kommer bajs på?

2010-05-04 @ 22:02:35
URL: http://malinmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback