Trött..

SKRIVET DEN: 2010-05-29 KLOCKAN: 14:08:44
Är så himla trött idag.. Somnade vid 02:30 och blev väckt av Lily 07:30.. sen somna hon om vid 10 så då sov vi båda en timma.. sen har vi bara legat i sängen och dragit oss tills klockan 12. Då steg vi båda upp och jag tog mig en dusch medan Lily satt i gåstolen i badrummet. Sen gav jag Lily mat.. Nu har hon sovit 30min medan jag vikt hennes kläder. Gud så mycket kläder hon har egentligen.. och ändå har hon nästan samma kläder jämt. Lilys favoriter eller mammas favoriter? haha :) rensade bort två kassar förra veckan och nu blev det en till.. Annars ryms kläderna inte..
Skulle behöva städa min garderob också för den håller verkligen på att rasa ihop.. flera hyllor har brakat.. Men jag är så dålig på sånt.. känner ni igen detta: "ne men den här kan jag inte kasta den kan behövas då.. "och den här kan man ju ha som slit och släng tröja" "den här sparar jag ifall jag blir smal och kan ha den sen".. osv.. Ja det är ungefär så min garderob ser ut.. massa kläder som aldrig används.
Åh.. nu börjar Emil i lönneberga på tv4. NOSTALGI! Man blir så påmind om när man var barn.. det var så mysigt. Lily ska få se en massa Astrid Lindgren filmer sen när hon är i den åldern då man vill se film.
Kl 16 ska mamma komma också ska vi gå på ishallsmässan som dem har idag:)
Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback