Ursäkta..

SKRIVET DEN: 2010-05-18 KLOCKAN: 17:28:27
...att jag inte bloggat på evigheter, men sanningen är den att jag inte har någon dator och kommer inte ha på minst 2 veckor till så bloggandet har och kommer vara väldigt stilla nu ett tag.

Mycket har hänt och mycket kommer att hända. Det börjar bli sommar även här, men just nu regnar det efter att vi haft sol och varmt i flera dagar. Från att det en dag var snö och kallt till nästa bli 22 grader varmt. :) Det är norrland det!
Här är en bild på min äldsta farbor lars och hans fru när dem var upp till oss.
Har varit på mammaträff idag.. fotat en massa sötisar hann jag också. Men dem bilderna sparar vi för oss själva. Blir minst krångel då.
Får se om jag kanske får låna en dator snart.. så hörs vi kanske då igen :)
Kramkram

Kommentarer
Kajsa:

Hej =) Tack för dom jättefina bilderna!

Du är verkligen duktig på att fota.

Har slut pengar på mobilen därför jag inte svara.

Ha det så bra. Kram på er.

2010-05-18 @ 18:46:42
URL: http://jagheterkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback