Vackra Lördag!

SKRIVET DEN: 2010-05-08 KLOCKAN: 14:13:34
Har ju inte skrivit på så många dagar nu. Mest blivit bilder och annat..
I tordags var vi ute på tjejkväll med två andra mammor och deras barn. Fyndade mig två par jeans 100kr paret. Lily somnade inte förens kl 01 den natten eftersom hon sov så mycket i vagnen. Igår vaknade hon tidigt men vi somnade om igen efter några timmar. Blev inte så många timmars sömn under den natten. Igår fick jag en ny torktummlare eftersom min andra gjorde brännmärken på kläderna och blev alldeles för varm. Sen vid 14-tiden var vi ute på promenad med Sara. Vi gick ca 5km. Sedan blev det mat på Greya.

Efter det gick vi hem och Lily hoppade över sin eftermiddags tupplur och var jätte grinig. Hon somnade 19 och vaknade 20:00 lika grinig. Pappa kom och hämtade oss eftersom hans bror och hans fru från södra Sverige som jag inte minns att jag sett 97 var och hälsade på. Blev ganska sent där.. var inte hemma igen föräns efter kl 23.. och Lily sov bara en kort kort stund där och var jätte grinig.

Somnade vid 00:40 hemma och sov till 10 idag! skönt. Men hon har inte varit på humör idag heller.. Vet inte vad som är på tok. Försöker få henne att somna nu i sin säng. Har gett henne mat och försökt söva henne i en timma. Men nu gråter hon inte längre. Ibland somnar hon bäst när man inte är bredvid henne, för då blir hon alldeles för nyfiken. Har haft pappa, bröderna, och pappas bror och fru på besök. Dem kom vid 11 idag och for vid kvart i ett. När Lily sovit en stund ska vi gå och handla. Har slut snus.. och all mat i kylen är minst 2 veckor för gammalt..
Men det blir så nu för tiden.. Man köper bara sånt Lily behöver..


Nya jeansen som är bra att dölja magfläsket i.. dock satt dem jävligt snävt efter fikat på greya haha!

Nu har jag hämtat Lily igen.. haha. Har skrivit detta i 40min nu.. alla avbrott och sånt ni vet.
Hm.. undra om hon kommer hoppa över sin sömn idag också.. Får väl gå en långpromenad i vagnen somnar hon alltid.

Jag sätter lösenordet imorgon
(har fått era kommentarer men visar dem inte på bloggen)
Så ni får det på mejlen ikväll eller imorgon!




Kommentarer
Becca & baby:

Kanske är tänder påväg för Lily? :)

2010-05-08 @ 15:08:55
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback