En dag med Elin.

SKRIVET DEN: 2010-10-19 KLOCKAN: 22:59:47
Idag har vi tillbringat dagen med en gammal klasskompis till mig, nämligen Elin :) Lika go och glad som alltid.
Elin är så rolig att umgås med, hon är inte någon såndär stel typ, utan kan bjuda på sig själv, och det gillar jag!
Vi får ta och umgås fler gånger tycker jag!!

Först var vi hemma hos mig, sen blev det lunch på Greya. Sen satt vi och skvallrade lite om våra liv i soffan hemma hos mig medan Lily låg och sov. Man har ju mycket att ta igen då man inte umgåtts på två år (?)
Sedan blev det ett besök på Varuhuset och Dollar. Efter det for vi och kikade på Elins lägenhet som hon har då hon går skola här. Lägenheten var verkligen skit snygg, men då är dem ju nybyggda också!:)



Hos Elin stod Lily helt själv för första gången! Mamma är imponerad.


På Varuhuset. Lily älskar att göra roliga miner då mamma ska fota!


För 250 kr fick jag detta till min lilla busunge. Det behövdes!!! Jag har fått dille på Lila nu..


Nu slumrar hon sött.. Men hon har fått en ny sovställning dem senaste nätterna.

Vi hörs imorgon gott folk!

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

Sv: Jag gjorde den på öppna förskolan. Vi hade en jättestor typ pepparkaksform som vi satte runt.

2010-10-20 @ 12:16:33
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback