Fler muskler.

SKRIVET DEN: 2010-10-29 KLOCKAN: 10:08:40
Att må dåligt gör alltid att jag inte får någon matlust, vilket resulterar i viktnedgång. Ska väl inte säga att jag är ledsen över att ha gått ner några kg på en vecka men att gå ner i vikt av att inte kunna äta normalt är ju inte det bästa bantningstipset. 

Känner att jag måste börja träna lite smått
.. Men gymmet är ju ingenting att tala om. För det första så kan jag inte ta med Lily dig och för det andra så har jag inte råd med något gymkort. Men jag tänkte att jag kanske kunde börja med något man kan köra hemma, men helst nått där man inte behöver några dyra redskap..

Tycker inte om träningsmetoder då man bara ska göra sittups och armhävningar. 
Har ni några tips på roliga träningsmetoder? Och vad rekomenderar ni?
Fick ett tips om Zumba igår, vilket lät ganska roligt. Har ju sett det på tv några gånger. Men frågan är om det ger mer än kondition?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback