Första snön..

SKRIVET DEN: 2010-10-12 KLOCKAN: 16:50:55
Första snön har landat och det upptäckte jag kl 06:15 imorse då Lily bestämt skulle göra morgon!
Jippi för snön men mindre jippi för att kliva upp då Lily somnade vid 02 i natt :S.


Utanför köksfönstret kl 06 imorse.


Idag har vi varit på mammaträff och Jessica. Lily sov väl mer än halva tiden vi var där, men då hann jag prata lite med mammorna och fika ifred för en gångs skull. Nyss var Ida och Sara förbi här, dem köpte min röda Ikea matta som jag inte ville ha kvar. Den passade liksom inte in i något rum Igår var dem också här och då såg vi film!


Lily läser Allers hos mormor då vi sov där.


William och Lily i helgen!

Nu ska jag sätta mig ner och göra en lista över saker som Lily behöver inför dagis osv.
Tänkte att det kunde vara bra som önskelista vid födelsedag och jul ;)


Kommentarer
Jelly:

wow, redan vinter hos er!

Fantastiskt hur olika det kan vara i samma land :)

2010-10-13 @ 18:36:56
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback