Helg?

SKRIVET DEN: 2010-10-16 KLOCKAN: 14:18:20
Så tråkigt när man aldrig känner att helgen är något extra, utan bara en dag i mängden..
Igår kväll for jag, Lily och Silje till moskosel! Där var det lika trevligt som vanligt. Ostbågar, kaffe och Idol.. Kan det bli bättre? :)

Stumpan somnade sent, kring 23 så jag hade hoppats på en lång sovmorgon imorse. Sovmorgon fick jag väl, men då jag själv inte la mig förens ett så kändes 8 timmar som ingen jätte lång sovmorgon direkt. Men 8 timmars sömn var det länge sedan jag fick, så glad är man väl ändå!

Började morgonen med att dammsuga och skura, sen blev det lite dammtorkning i tvrummet.
Har börjat bli sugen på att byta rum med Lily. Hennes rum är superduper litet.. MEN jag behöver ju bara rymma min säng där inne. Hon har ju fler saker så hon behöver ett större rum. Vill däremot göra en fondvägg i sovrummet jag har nu, den är just nu brunmålad och det känns ju lite dystert i ett barnrum. Så nu ska jag börja kika tapeter och höra om någon har lust att göra det gratis åt mig, tapetsera alltså. Pappa? Känner du dig manad?
Behöver nog bara två rullar.. Någon som vet någon sida på nätet där dem har fina tapeter?

Ja det finns en massa massa (jag) skulle vilja ha till Lilys rum. Så tänkte försöka knopa ihop en lista med alla sakerna så får man (när man får råd) köpa eftersom.. sen kan vi ju passa på att önska oss lite av sakerna i julklapp och födelsedagspresent. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback