Lösenordsbyte

SKRIVET DEN: 2010-10-24 KLOCKAN: 17:13:06
Egentligen vill jag bara ligga under täcket i flera veckor. Har ingen matlust, ingen lust för nått. Bara ligga där och låta tiden rinna iväg. Dessutom är jag trött.. så trött. Dem senaste nätterna har det blivit jätte lite sömn. 3-4 h per natt.
Det är jobbigt att vara ledsen samtidigt som man måste bita ihop och ta hand om Lily. Dessutom är hon extra grinig dem dagarna jag är ledsen, så hon måste ju märka av att nått inte är som det ska.
Det är tur att hon finns, för annars hade jag faktiskt legat där under täcket i flera veckor.
Dem säger ju att tiden läker alla sår. Hur det blir med det får vi se..
Är bara så less på att det alltid ska vara något som tynger mig, och att man aldrig ska få känna sig lycklig.




Det nalkas lösenordsbyte. Vill du ha lösenordet så skriv en kommentar med mejladress.

Kommentarer
Katarina:

Jag vill haa!:)

2010-11-04 @ 16:42:50
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma:

Jag vill naturligtvis ha!



Och som svar på din kommentar: Shit att det skiljer så lite, med tanke på hur mycket äldre Lily är! Hon blir ju snart ett år!

2010-11-05 @ 00:26:24
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback