Utmanad

SKRIVET DEN: 2010-10-14 KLOCKAN: 10:30:58
Såg just att jag blivit utmanad av Malin, så tänkte väl försöka mig på den =)

4 Tv-program:
Greys Anatomi, Idol, Ensam mamma söker, bonde söker fru (ibland då annat inte finns att se på).. 

4 saker jag gjort idag:
matat och klätt Lily, klätt mig själv, fotat snön och tagit in alla blöta saker från balkongen.

4 saker som jag längtar efter:
Julen, Lilys födelsedag, Att få känna mig lycklig utan klumpar i magen.

4 saker på önskelistan:
Att kunna fara till stan och köpa en massa behövliga kläder till lill gumman. 
En vinterjacka till mig själv.
Att känna mig lugn och slippa tänka på alla problem med Lilys pappa.

4 saker som jag avskyr:
Folk som inte kan stå för sin sak, Egoism, ytliga människor och gurka ;)

4 saker jag tycker om att göra:
Vara med min lilla tjej, fotografera, pyssla med inredning, photoshop, Läsa bra böcker, umgås med kära vänner.

4 saker jag ätit idag:
Har inte ätit något ännu.

oj.. såg inte förens nu att det stod fyra saker.. nåväl.. jag kan inte komma på nå mer! :
)
Jag utmanar; Jelly, Johanna, Jenny svensson & den som vill bli utmanad.

Kommentarer
Jelly:

Sv: Vi har det gött. Lite kallt och blåsigt :) Men inte så kallt att det är snö!



Vilken kul lista! Den ska jag testa! Tack! :)

2010-10-14 @ 19:22:17
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback