Vågen.

SKRIVET DEN: 2010-10-11 KLOCKAN: 18:09:27
Jag ställde mig på vågen idag.. till min stora förvåning är alla graviditetskilon borta nu + tre kilo till.
Men... är fortfarande inte lika smal som jag var innan? Väntar på att magen ska dra ihop sig.. Ja ni läste rätt.. väntar. För jag orkar inte träna.. promenera är det enda jag gör, och det gör jag varje dag. Ibland längre sträckor och ibland bara en km eller två.  Huvudsaken är väl att man rör på sig?

Nåja vikten spelar väl ingen roll egentligen. Det är ju bara siffror. Jag vill få en fin figur. Men har också en realistisk syn på vad jag menar med fin.. Synd bara att brösten ska bli som några små utslag när man går ner i vikt.. Dem finns ju nästan inte kvar? Alla bhar som förut var för småa är nu alldeles för stora..  Men men.. det är ju inte det värsta som kan hända :) ( inte för min del i alla fall) Det finns saker som är betydligt viktigare än utseendet, och det har jag blivit extra medveten om när jag fått barn.

Idag har vi varit på "barngruppen" på församlingshemmet där vi fick lära oss babymassage!
Sedan sov Lily i vagnen nästan två hela timmar så jag hann stöka och böka här hemma. Hade hon ute med öppen balkongdörr så hörde när hon vaknade =)
Middagen blev korvstroganoff med ris, vilket också gillades av lillstumpan. Inte ofta vi äter samma mat här hemma.

Nej.. nu blir det bus med stumpan! Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback