Då var det lördag igen..

SKRIVET DEN: 2010-09-11 KLOCKAN: 16:39:04
Men det har då ingen större betydelse.. dagarna ser ändå likadana ut. Kunde lika gärna varit en måndag :P
Dåligt med sömn blev det inatt.. :S Jag har varit trött i flera dagar nu. TROR det är tanden i övre käken som jävlas med "oss"...

Sänkte spjälsängen igår, det tyckte inte Lily om. Men tur jag gjorde det för nu reser hon sig mot spjälorna..( på knä).

Idag har vi gått en promenad med Sofi & Otto.. på dollars.. och matat idas katt!
Sen drack vi lite kaffe hos Sofi och stefan, men stefan är ute och jagar ÄLG! 
Lily är grinig idag med.. som vanligt. Undra när grinperioden ska gå över? Den tär på oss båda! Tror Lily är lite små less på sin mamma också..

Just nu försöker jag lära henne att allt inte är Okej, typ nypas och klösas. Ibland skrattar hon bara åt mig när jag säger "aj-aj" och "NEJ".. Ibland börjar hon grina. Jag tror hon förstår lite grann.. men ändå inte. Ibland gör hon bara ännu mer. Tror det kan vara bra om hon lär sig innan dagis så inte alla där blir gul och blå pga henne.
Tack och lov sover hon nu. DET BEHÖVDES!!!


Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

sv: Ja, det är den verkligen! :)

2010-09-11 @ 16:40:40
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback