dåligt på bloggen..

SKRIVET DEN: 2010-09-14 KLOCKAN: 22:51:32
Hej..
Som ni kanske har märkt så hinner jag inte med datorn så mycket längre.
Man trodde ju kanske att man skulle få mer och mer tid med tiden, men haha så fel man kan ha. Ju äldre dem blir ju mindre tid får man för sig själv!

Har just framkallat en massa bilder.. hoppas dem kommer fram i tid.
Idag har vi varit på mammaträff & det var trevligt som vanligt. förutom då att Lily var så trött och gnällig. Men hon somnade påvägen hem i bilen. Sen har hon inte sovit mer idag. Men nu.. nu sover hon! Dock i min säng så ska försöka lyfta över henne till spjälsängen utan att väcka henne. Jag hoppas att jag kommer somna tidigt ikväll. Är så jäkla trött på morgonen och förmiddagarna. Men det är ju inte så konstigt då man somnar efter 02 på nätterna och måste upp tidigt.

Mina böcker har inte kommit ännu..GGRR!!!!!!

Ne.. nu blir det att släcka törsten med nått kallt.. har dock inget annat än vatten så det får blir det helt enkelt.
Åhh.. jag vet inte hur jag ska rösta i valet heller.. alla har så många nackdelar som väger.. :S


Natti natt.



bjussar på en Lily-cowboy från mobilen!!

Kommentarer
Nyfiken JW:

Hej!



Kom i håg att det är inte för dig själv du ska rösta utan för Lily.

Vill du trygga hennes framtid och din egen så ser jag bara de rödgröna som alternativ.

De blå håller på att slakta facken så det blir en massa låglönyrken framåt i tiden.



Mvh JW

2010-09-15 @ 06:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback