EN FRÅGA TILL ER!

SKRIVET DEN: 2010-09-12 KLOCKAN: 00:24:28
Hej i natten.

Lily somnade 23:40 ikväll... Tror hon hade ont någonstans, för man såg verkligen hur trött hon var, men varje gång hon höll på att somna så skrek hon till. Så efter en alvedon tog det bara 20min så sov hon.
Däremot undrar jag en sak: Hon började klia sig över hela kroppen efter ca 10min då hon fått alvedonen, är det någon allergisk reaktion? Någon som vet?

Nu ska jag slänga mig i säng. Har inte blivit mer än 3-5h per natt i en veckas tid nu. Börjar kännas i kropp & knopp.
Får hoppas på mer sömn i natt.

kram på er.

Kommentarer
Jelly:

Oj då...har hon fått alvedon förut? Och reagerat samma? Har du bytt tvättmedel? det kan vara en engångsgrej också...kolla igen nästa gång hon får alvedon om det blir samma

2010-09-12 @ 19:18:04
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback