hej i all hast...

SKRIVET DEN: 2010-09-17 KLOCKAN: 11:26:45
Hej!
Idag fick vi lite sovmorgon, sov till 08:10. Härligt.. Dessvärre känner jag mig aldrig utvilad längre..
Försökte just logga in på libero för att samla lite mer poäng, men jag tar mig inte in.. måste ha blivit nått fel. För det står att jag loggas in och sedan hamnar jag på logga in sidan igen. . :S Någon mer som har det problemet?

Lily kikar på svtB. Hon blir riktigt glad när det spelas någon form av musik.. Då sitter hon och hoppar och viftar med armarna. :)


HOPPAS att korten kommer idag.. jag behöver dem nämligen..
Vi får höras senare för nu blev snuttan gnällig.


Kommentarer
Fotograf Viktoria Wigenstam:

Det är skönt med sovmorgon, det fick vi med, till tio i åtta, riktigt skönt :)

2010-09-17 @ 11:54:37
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback