hej...

SKRIVET DEN: 2010-09-10 KLOCKAN: 17:56:28
Hade tänkt uppdatera med en massa roliga inlägg. Men Lily har en vägra sova dag. Hon har förvisso sovit ca 30min då jag var hos Sofi och Otto. Men 30min på en hel dag är alldeles för lite för henne. - hon blir så sur och gnällig resterande timmar. :S Försökte söva henne nyss.. eller nyss & nyss kl 16:45. Och kom just tillbaka från sängen, försökte i över en timma men hon vägrade.. så nu är det väl bara vänta ut nattsömnen. Skulle inte förvåna mig om hon då istället somnar 19 och vaknar typ 21 och tror hon sovit sin middagslur då. LIIIITE jobbigt när det blir så.

Tycker att ni är lite snåla med kommentarer där ute.
Vart är ni alla 45 styckena som kikar in här varje dag?
Och vad tycker ni om bloggen? ska jag skriva om andra saker? Mer eller mindre bilder? Vad tycker ni är intressant?

Det är så mycket roligare att logga in om någon lämnat ett spår efter sig...

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

sv: Oj, det var smått. Vi gillar rejäla krokar! :D



Jag försöker kommentera här så ofta jag kan :)

2010-09-10 @ 18:02:17
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Pia B:

Hej hej,



Jag kikar in och säher tjinixen... den där griniga peridoen försvinner sen :)



KRAAAAAAAM

2010-09-11 @ 19:45:41
URL: http://www.minaminnen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback