Helgen i kort..

SKRIVET DEN: 2010-09-05 KLOCKAN: 22:25:42
...har varit bra. Skönt att komma ifrån lägenheten en sväng. Var hos min mor som bor en bit utanför samhället i en liten "stugby" bredvid en sjö/älv. Vi har käkat god mat, plockat blåbär, och bara umgåtts. Idag har vi varit en hel del utomhus. Lily somnade ganska tidigt igår. strax innan 22.. och vaknade 07 imorse :) Jag var ganska trött.. eftersom jag la mig efter tolv någon gång. Men som tur var så somnade vi båda om efter 09 någon gång och fick sova 1,5 h.

Mycket skönt.

I veckan har vi ganska fullt upp känns det som, men det kanske bara är som det känns?
ett inbokat möte, Lily ska till vårdcentralen och ta dem där blodproverna (i armvecken, hur tusan det ska gå), mammaträff, sen kanske vi ska fota lite, undra om jag också skulle till sjukan i veckan eller om det var nästa vecka? Vad var det mer? haha
Egentligen skulle jag till frissan men det har jag avbokat då min ekonomi blev sämre än vad jag hade trott. Men det gör inget.. hår är väl inte det viktigaste!!!

Nu ska jag snart sätta mig och se en film, vilken det är och om den var bra kan jag skriva imorgon.

Natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback