Jag är beroende, men denna gång behövdes det.

SKRIVET DEN: 2010-09-06 KLOCKAN: 18:06:46
Jag måste erkänna att jag är beroende av att handla kläder till Lily. Sen hon kom är det skittråkigt att handla till sig själv. Denna månad är jag urfattig och hade inte tänkt att lägga ner en enda krona på kläder eller nått annat som inte var väl behövligt. Men när jag gick igenom och rensade Lilys garderob så är det bara två bodys som dessutom är kortärmade som hon kan ha.. :S Sen har hon en massa fina klänningar som hon aldrig hann använda i sommar pga att dem var i för stor strl. Så jag var "tvungen" att plocka på mig lite när vi gick förbi varuhuset på vår promenad idag.. TUR det var rea!

Det är bra med bodys - då kan hon ju ha klänningarna i höst och vinter ovanpå :)

Kommentarer
Louise Andersson:

Hör av dig om du behöver mer kläder. Jag har hela vinden full och kan säkert plocka ihop lite grann. Om jag kan fylla hål i någon annans garderob med saker från min är det bara kul!



Louise

2010-09-06 @ 21:50:08
URL: http://viifemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback