Kameran dog.

SKRIVET DEN: 2010-09-18 KLOCKAN: 20:00:28
Idag på Ottos dop så dog kameran :( Vet inte riktigt vad som är felet men död är den..
Så nu får man se om det är dyrt eller billigt att fixa...

Dopet var jätte fint och jag är lite ledsen över att jag inte kunde fota.. =( Men men.. vad gör man.


Lily gjorde sig illa igen när hon kröp.. hon kröp två meter och sedan landade hon på näsa och mun.. och hennes skrik gjorde mig lika stum som igår. Stackars lilla sötnosen..
Hon är ju jätte feg då det gäller krypningen och detta kommer ju inte göra det bättre för henne. Om hon ska göra sig illa varje gång hon väl vågar..

Annat hon är rädd för är håriga saker, skägg och tex denna apa som finns hos pappa och familj.
Kortet är taget i början av augusti om jag inte är helt ute och cyklar.



Lily har förresten fått fyra nya tänder denna vecka. Hon är extra extra skrikig just nu alltså!!
Fyra i övre käken.. tänk att alla ska komma på samma gång. Så nu har hon sex tänder totalt.


Kommentarer
Johanna - mamma till Leia:

oj va tänder! hon är så himla söt :) hoppas det inte är nåt större fel på kameran :/

2010-09-18 @ 20:36:00
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Fotograf Viktoria Wigenstam:

Ajdå..hoppas att kameran går att återställa utan större utgifter :)

2010-09-19 @ 12:15:24
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback