Morgontrött

SKRIVET DEN: 2010-09-27 KLOCKAN: 08:54:02
Jag har alltid varit en nattmänniska, och varför skulle det hipsvips ändras nu bara för att man har barn?
Ja man kan ju alltid önska att kroppen skulle ställa om sig och att man kunde gå och lägga sig inom en rimlig tid någon kväll.. men nej, inte jag! =(

Sen är jag så fruktansvärt trött på morgonen, så trött att jag oftast vaknar med att jag börjar blöda näsblod. Lily tycker att det är jätte kul när mamma har papper i näsan och försöker dra i det hela tiden, inte lika kul tycker jag! Omen jag lägger mig sent, får sova fyra timmar på hela natten så kan jag ändå inte somna kvällen efter. Men jag är sååå fruktansvärt morgon trött. Imorse vaknade Lily kl 06:10, för att hon somnade så tidigt som kl 20.00 igår kväll.. Jag somnade väl strax efter 02... 

Tycker egentligen inte om när hon somnar så tidigt för det innebär mindre sömn för mig. Somnar hon vid 23-00 så sover hon till nio iaf.. 

Nåväl... bara hoppas att jag kan börja lägga mig tidigare någon gång. Jag har försökt många ggr men kan inte somna, så det slutar med att jag försöker läsa mig trött, men istället så fastnar jag i boken och läser ut hela boken och hipsvips är kl 02-03 i alla fall.. :S

Så här hittade jag henne för någon kväll sedan då jag skulle lägga mig. Hon är vig min lilla Lily, men att sova i nästan spagat kan ju inte vara skönt?! haha..



Kommentarer
Anonym:

Hehe såg nästan lite roligt ut ;p

2010-09-27 @ 20:35:33
Anton:

åhh, vad söt! och vad stor hon har blivit!

2010-09-27 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback