REGN & VIND

SKRIVET DEN: 2010-09-15 KLOCKAN: 17:07:57


Vakande kl 07:25 imorse efter att ha stigit upp ett flertal ggr då Lily sov väldigt oroligt och vaknade titt som tätt. Kände mig väldigt trött, ja alldeles för trött för att siga upp så vi låg i sängen i två timmar.. Lyckades inte söva Lily dock, hon var alldeles för pigg för att sova. Men vid 10 någon gång så somnade vi båda och sov nästan i en hel timma. Det var superskönt.

Sedan fick Lily äta och ta ett bad. Efter det har hon suttit på golvet och lekt, samt farit runt på rumpan i tv-rummet. mest baklänges. Jag tror att hon är för feg för att krypa? eller så har hon bara inte kommit på hur man gör riktigt.
Hon kan stå på alla fyra, ja till och med på tårna på fötterna och lyfta sig upp med hela kroppen så att det nästan ser ut som när man går skottkärra. Men att krypa? nej då

Hon ser så rolig ut då hon ska ta sig upp från liggande till sittandes. Vet inte hur jag ska förklara.. så får visa någon video någon dag. Jag har ju fulla mobilen med saker jag tänkt visa.. men det blir ju aldrig..
Kanske få passa på att föra över dem bilderna nu medan Lily sover.

Vi har varit ute på en liten promenad och sedan handlat. Det regnar och blåser ute så det blidde ingen långpromenad.
Och vet ni vaad? Mina kära böcker har kommit :) Så gissa vad jag kommer göra ikväll då Lily somnat?? :)





och snuttans böcker!

Kommentarer
Silje:

ååå nu kanske jag får låna en bra bok av dig? :) Känner att jag är lite lässugen såhär i höstrusket.

2010-09-16 @ 06:22:34
Emma Wallsten:

åå, jag läser ''pojken som kallades Det'' fast på engelska :)

2010-09-16 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback