Dagarna..

SKRIVET DEN: 2010-09-24 KLOCKAN: 21:59:41


TJAA!


Onsdagen:
Spenderades med Jenny. Först fikade vi på greya, sen gick jag och Lily med barnvagnen hem till henne och Robin i deras nya hus. Robin jobbade dock. Där försökte vi oss på lite photoshop och annat. Sedan vandrade jag och Lily vidare till pappa med familj och var där tills efter Idol. På vägen hem var det bara 3 grader ute. Som tur var fick Lily en overall som min bror kasper hade för 4,5 år sedan. Så hon var varm hela vägen hem. Mörkret har också kommit i smygandes fart.. Mysigt tycker jag! Men snart har vi mörkt redan kl 14 på eftermiddagarna.. då brukar man bli så jäkla trött.

Lily äter smörgås.

Torsdagen: Ja vad gjorde vi då? en promenad blev det iaf.. sen tror jag vi mest gjorde sysslor här hemma.

På OK


Fredag, idag: Först kan jag börja med att jag hann ta en dusch i morse, Lily satt så snällt och tittade på tv under tiden. Sedan fick hon äta gröt och macka till lunch. Första gången hon åt mjukt bröd och det gick kanon. Hon fick lite räkost på och det gillade hon. Lily åt upp en hel macka helt själv. Sedan var vi ut på samhället. Först på Ica och köpte snus och lite mat till Lily. Var så snussugen då jag vaknade och upptäckte att det bara var en snus kvar i dosan. Efter Ica drog vi till OK och sa hej till Jenny. Drack en kaffekopp och pumpade däcken på vagnen där två hjul hade nästan helt slut luft. Sen hem igen och väl hemma somnade Lily och sov tills kl 15 då Sofi & otto kom. Vi drog på badhuset och badade. Vi har bara varit där en gång tidigare då Lily var tre månader. Lika skönt varje gång. Förutom dem där jäkla duscharna som är så varma att vi vuxna bränner oss. Dem vill man ju inte duscha sina barn i precis. Var jätte mycket folk där dessutom så man får alltid vänta på duscharna.

Lilys "dopoutfit"

Sen åkte vi hem.. och efter ca 40 minuter kom pappa med familj på besök och med sig hade dem köpt Thaimat. GOTT!! Sen har vi tittat på idol och nu slumrar Lily så gott. Hon har börjat somna nu vid 21-22 och vakna sju. Sover en gång per dag. Skönt med lite rutiner nu.
"så här ser man ut då man fått äta vällingen själv"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback