Godmorgon Världen

SKRIVET DEN: 2006-05-13 KLOCKAN: 12:24:30
Vad som ligger i min själ vet världen inte Jag tänker aldrig ge mina fula tankar till livet...


Ja då var man vaken, Mår väl inte sådär jätte bra, ont i magen. Men när lite frukost har åkt ner i magen så mår man väl bättre. Idag ska jag fara till carro och basta klockan fyra. sen ska jag sminka hon och jenny och fixa deras hår, sen mitt eget.  Någon som vet nån förfest? -och varför ska inte du ut? du vet vem du är...

Känns som det kommer bli en tung dag, att jag kommer vara nykter fast jag vill vara full, jag vill vara full för att jag vill inte ha kul nykter, då känner man sig som en tråkmåns som inte vågar släppa loss.

-mobilsvar.. hatar mobilsvar..

Jag är inte svartsjuk, bara magsjuk, jag tror inte på svartsjuka längre... det som händer det händer, och också av en mening. -älska mig inte.

Trött är jag, svammlig är jag, men också ganska rolig. iaf tycker jag det. Jag är nog ego.

vi hörs.
Malin

Kommentarer
allan:

är man en tråkmåns om man inte dricker?? ja kanske

2006-05-13 @ 12:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback